ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 5 КЛАСУ
Предмети |
на 4-6 листопада |
на 9-13 листопада |
Інваріантна складова |
|
|
Українська
мова |
Повторити
тему «Лексика». Читати таблицю |
Частини
мови. Розповідь про іменник та частини мови |
Українська
література |
Розповідь
про І.Я. Франка. Читати «Фарбований лис» |
Читати
«Фарбований лис». Дати відповідь на запитання |
Іноземна
мова (англійська) |
Повторити
вивчену тему |
|
Зарубіжна
література |
Прочитати
казку «Пані Метелиця» |
Намалювати
малюнок до твору |
Історія
України |
Вивчити
п.5 |
Вивчити
п.6 |
Музичне
мистецтво |
|
|
Образотворче
мистецтво |
Виконати
аплікацію «Птахи» |
Виконати
пейзаж «Осінь» |
Математика |
Вивчити
§9. Виконати № 321. |
|
Природознавство |
Вивчити
§§ 12, 13 |
Вивчити
§§ 14, 15 |
Трудове
навчання |
Створити
композицію «Озеро» (флористика) |
Завершити
роботу по створенню композиції «Озеро» |
Інформатика |
Опрацювати
п. 2.1 – 2.4. Виконати практичну
роботу № 2 на с. 93 |
Повторити
п. 2.1 – 2.4 |
Основи
здоров’я |
Прочитати
§ 8 |
Прочитати
§ 9 |
Фізична
культура |
Піднімання
тулуба за 7 хв. Підготувати доповідь на тему: «Історія виникнення волейболу» |
Вивчити
правила гри у волейбол |
Варіативна складова |
|
|
Російська
мова |
|
|
Етика |
Підібрати
3 прислів’я про щастя |
Підготувати
розповідь «Що таке щастя» |
Православна
культура |
Підготувати
розповідь «Православні свята взимку» |
Підготувати
розповідь «Православні свята восени» |
ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ
Предмети |
на 4-6 листопада |
на 9-13 листопада |
Інваріантна складова |
|
|
Українська
мова |
||
Українська
література |
||
Іноземна
мова (англійська) |
Повторити
тему |
Ex.1, 2, 3 p.48-49 - слова, еx.5, 6
p.50-51 |
Зарубіжна
література |
Намалювати
малюнок до байки «Мурашка і цикада» |
Вивчити
байку Крилова – на вибір |
Історія
України |
Вивчити
п. 10 |
Вивчити
п. 11. Дати відповіді на запитання, с. 41 |
Всесвітня історія |
|
|
Музичне
мистецтво |
|
|
Образотворче
мистецтво |
Анімалістичний
жанр |
Створення
композиції «Тигреня» (фотозразок) |
Математика |
Вивчити
§11, виконати № 249, 257, 260, 262 Вивчити
§12, виконати № 278, 282 Вивчити
§13, виконати № 290, 296 |
Повторити
§§ 8-13, виконати В4 Виконати
роботу над помилками. Вивчити §14, виконати № 306 (1-4), 316 (1-4), 332 |
Біологія |
Повторити
§§1-10, виконати тести, с. 43-44 |
Вивчити
§16. Заповнити таблицю, |
Географія |
Вивчити
§ 15 Географічні координати. Виписати визначення в зошит |
Виконати
практичну роботу № 1 та № 2 |
Трудове
навчання |
Флористика |
Створення
композиції «Озеро» (фото) |
Інформатика |
Виконати
завдання №1 (а – е – одне на вибір), № 2 (а – к – два на вибір) |
Опрацювати
п. 2.1 – 2.3. Створити презентацію з 2 слайдів: 1-й титульний, 2 – звичайний:
вставити зображення з анімацією – завд.
2, 3, 4, с. 65 |
Основи
здоровʼя |
Правила
купівлі, обробки харчових продуктів. Опрацювати матеріал (фото) |
|
Фізична
культура |
Підготувати
реферат на тему «Видатні українські легкоатлети» |
Повторити
правила гри у волейбол, правила контролю та самоконтролю під час занять,
повторити техніку подачі м’яча |
Варіативна
складова |
|
|
Російська мова |
Вивчити
§9, виконати впр. 74, с. 30 |
|
Етика |
Дати
відповідь на запитання «Що таке справедливість» |
Дати
відповідь на запитання «Чи можна відстоювати справедливість силою» |
Православна культура Слобожанщини |
|
|
ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 7 КЛАСУ
Предмети |
на 4-6 листопада |
Завдання на 9-13 листопада |
Інваріантна складова |
|
|
Українська
мова |
||
Українська
література |
||
Іноземна
мова (англійська) |
Ex.2, p.54, еx.3, 4 p.54-55 |
Ex.5, p.55+вивчити слова |
Зарубіжна
література |
Прочитати
«Айвенго» |
Дібрати
цитати до характеристики образу Айвенго |
Історія
України |
Прочитати
п.6, дати відповіді на питання на с. 27 |
Прочитати
п.7 |
Всесвітня історія |
Прочитати
п.5 |
Прочитати
п.6 |
Музичне
мистецтво |
|
|
Образотворче
мистецтво |
Створити
ескіз до композиції «Мій парк» |
Виконати
композицію «Мій парк» |
Алгебра |
Виконати
№ 156-158, 165-169 |
|
Геометрія |
Ст.
46, виконати № 128, 129 |
Ст.
45, виконати № 116, 119 |
Біологія |
Опрацювати
§§ 11-12, підготувати повідомлення до §12 |
Опрацювати
§§ 13-14, підготувати повідомлення до §14 |
Географія |
Опрацювати
§ 15, с.68, § 16, с.72, (старий підручник) |
Виконати
практичну роботу № 3, № 4 у зошитах для практичних робіт (контурну карту -
с.4, 5) |
Фізика |
Вивчити
§ 10, 11, виконати впр. 10 № 1, впр. 11 № 2 |
|
Хімія |
Вивчити
§14. Виконати впр.99-103 |
Вивчити
§15, 16, 17. Виконати впр. 109, 113, 117, 123, 124 |
Трудове
навчання |
Завершити
роботу по пров’язуванню серветки «Яблучко» |
Підготувати
та презентувати серветку «Яблучко» |
Інформатика |
Опрацювати
§ 5 |
Опрацювати
§ 6 |
Основи
здоровʼя |
Опрацювати
§ 6 |
Опрацювати
§ 7 |
Фізична
культура |
Підготувати
розповідь на тему: Визначні спортивні досягнення українських спорсменів» |
Повторити
правила гри у волейбол. Виконати піднімання тулуба за 1 хв. |
Варіативна складова |
|
|
Російська мова |
Вивчити
§13,14, виконати впр 95(2), с. 54 |
|
Православна культура Слобожанщини |
Підготувати
повідомлення «Філософ Г.С.Сковорода» |
Ознайомитись
із творчістю Г.С.Сковороди (письмово). Прочитати твір на вибір |
ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 8 КЛАСУ
із поглибленим вивченням української
мови
Предмети |
на 4-6 листопада |
на 9-13 листопада |
Інваріантна складова |
|
|
Українська мова |
Повторити
§10, вивчити §11, виконати впр. 5, с.36 |
вивчити
§11, виконати впр. 4, 5, с.40, вивчити §12, виконати впр. 2, с. 43 |
Українська література |
Повторити
біографію Т.Г.Шевченка, підготувати аналіз твору «Думи мої, думи» |
підготувати
аналіз поезій «Мені однаково, чи буду», «Ой, три шляхи широкії» |
Іноземна мова (англійська ) |
Р. 56-57, еx.3, 5, 7 |
|
Зарубіжна література |
Опрацювати біографію Тіртел |
Опрацювати біографію Сапфо |
Історія України |
Опрацювати п. 5, дати відповідь на
питання, с. 39 |
Опрацювати п. 6, дати відповідь на
питання, с. 44 |
Всесвітня історія |
Виконати завдання на с. 38 |
Виконати завдання на с. 39 |
Мистецтво |
Прочитати с. 36-45 |
Прочитати с. 45-49 |
Алгебра |
Розв’язати № 42, 44, с. 17 |
|
Геометрія |
Розв’язати № 17, 18, с. 10 |
|
Біологія |
Опрацювати §§15-16. Підготувати реферат «Хвороби
органів дихання» |
Опрацювати §17, вивчити таблицю 7, с. 87 |
Географія |
Опрацювати §12-13. Робота з контурною картою, с. 3. |
|
Фізика |
Вивчити §9 |
Вивчити §10, 11. Виконати впр.10, № 1, впр.11, № 2 |
Хімія |
Опрацювати §§ 15, 16, виконати вправи № 1, 2 (з § 15) |
Опрацювати § 16,
виконати вправи № 3-6 |
Трудове навчання |
Дівчата: виконати вишивку гладдю |
Завершити роботу та підготувати
презентацію серветки |
Інформатика |
Опрацювати п. 3.5 – 3.6. Виконати
практичну роботу № 5, с. 129 |
Оформити реферат згідно правил
стильового оформлення текстів та форматування (реферат - з інших предметів) |
Основи здоровʼя |
Прочитати § 8, с. 35 |
Прочитати § 9 |
Фізична культура |
Виконати піднімання тулуба в сід за
1 хв. Підготувати реферат «Легка атлетика» |
Повторити правила гри у волейбол.
Виконати комплекс вправ для розвитку плечового поясу |
Варіативна складова |
|
|
Російська мова |
Вивчити
§§15-17, виконати впр. 111, ст 61 |
|
Православна Культура Слобожанщини |
Опрацювати матеріал «Життя і
діяльність архієпископа Харківського та Охтирського Мелентія» |
Опрацювати матеріал «Життя і
діяльність архієпископа Харківського та Охтирського Мелентія» |
Харківщинознавство |
Опрацювати §§6-7 |
Опрацювати §§8-9 |
ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 9 КЛАСУ
Предмети |
на 4-6 листопада |
Завдання на 9-13 листопада |
Інваріантна складова |
|
|
Українська
мова |
|
|
Українська
література |
|
|
Іноземна
мова (англійська) |
Ex.3 p.71 Learn The Words р.72 |
Ex.4 p.76, еx.6 p.76, еx.1
p.77(письмово), еx.2 p.78 (читати, перекладати), р. 78 - слова |
Зарубіжна
література |
|
|
Історія
України |
Опрацювати
п. 10, дати відповіді на запитання на с. 88 |
Опрацювати
п. 11 |
Всесвітня історія |
Прочитати
п. 6 |
Виконати
завдання на с. 41 |
Основи правознавства |
Опрацювати п.7 |
Виконати завдання на с. 52 |
Мистецтво |
Опрацювати
с. 52-56 |
Опрацювати
с. 56-60 |
Алгебра |
Вивчити
§4, виконати № 120, 125, 129 Вивчити §5, 6, виконати № 146, 158, 160 |
Вивчити
§ 7, виконати № 234, 236, 239, 242, 252, 255 |
Геометрія |
Вивчити
§5, виконати № 170, 174, 180, 184 |
Виконати
роботу над помилками. Вивчити §6, виконати № 278, 282 |
Біологія |
Опрацювати §§ 9-15, виконати тести, с. 61-62 |
Опрацювати §§ 16-17 |
Географія |
Опрацювати
§ 7, с. 38. Вивчити табличку на с. 39 |
Опрацювати
§ 8, с. 41. Виконати практичну роботу № 1 в зошитах для практичних робіт |
Фізика |
Опрацювати
§ 10 |
Повторити
§ 10, виконати впр. 10, № 3-4 |
Хімія |
Вивчити
§10, 14, виконати № 123, 124 (§10) |
Вивчити
§12-13, виконати № 76, 77, 82, 83 |
Трудове
навчання |
Дівчата:
завершити роботу з вишивки гладдю |
Підготувати
та презентувати роботу |
Інформатика |
Опрацювати
п.8.3 |
Опрацювати
п. 9.1 |
Основи
здоровʼя |
Прочитати
§ 6 |
Прочитати§
7 |
Фізична
культура |
Вивчити
основні цінності олімпізму |
Повторити
правила гри у волейбол. Виконати вправи на розвиток м’язів черевного пресу |
Варіативна складова |
|
|
Харківщинознавство |
Опрацювати
§ 35-36 |
Опрацювати
§ 37-38 |
ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 10 КЛАСУ
Предмети |
на 4-6 листопада |
на 9-13 листопада |
Інваріантна складова |
|
|
Українська мова |
Виконати впр. 160, § 22 Виконати впр. 166. Виписати в довідник
таблицю, с. 70 |
Ви писати слова з правильним наголосом,
впр. 164, 165 |
Українська література |
Вивчити життя і творчість
М.Старицького. Драматичні твори |
Прочитати оповідання О.Довженка |
Зарубіжна література |
|
|
Іноземна мова (англійська мова) |
Ex.5 p.30 письмово, еx.6 p.31
(5письмово) |
|
Історія України |
Опрацювати п. 6, дати відповіді на
питання, с. 36 |
Опрацювати п. 7, підготувати
доповідь «Значення УНР» |
Всесвітня історія |
Опрацювати п.7 |
Виконати практичну роботу, с. 7 |
Громадянська освіта |
Опрацювати розділ ІІІ, тему 1 |
Опрацювати розділ ІІІ, тему 2 |
Математика (алгебра і початки
аналізу та геометрія) |
Виконати роботу(дата 04.11) з ДПА №
3, варіант 1 |
Алгебра: розв’язати № 5.4, 5.6. Геометрія: виконати № 30.12, 30.13 |
Біологія і екологія |
Підготувати проект «Характеристика
видів за видовими категоріями», повторити §§5-17 |
Повторити §§ , виконати проект «Форми паразитизму та
їх адаптації способу життя» |
Географія |
Розробити буклети з видатними
місцями Італії, Німеччини, Франції, Британії |
Виконати практичну роботу № 2, 3 |
Фізика і астрономія |
Вивчити § 16, виконати № 120 |
Вивчити § 17, 18, с. 164 виконати №164, 165, 166 |
Хімія |
Вивчити § 12, виконати впр. 174 |
|
Фізична культура |
Виконати вправи для розвитку м’язів черевного пресу. Повторити
вправи для розвитку фізичних якостей волейболіста |
Повторити правила суддівства у
волейболі. Описати правила верхньої і нижньої подачі (письмово) |
Захист України |
||
Вибірково-обов’язкові предмети |
|
|
Інформатика |
Повторити п. 1.1 |
Опрацювати п. 1.2 |
Технології |
Прочитати матеріал «Типи волосся» |
Виконати практичну роботу «Зачіска
на довге волосся» |
Варіативна складова |
|
|
Готуємось до ЗНО |
|
|
Креслення |
Опрацювати п.2.4. Виконати графічну
роботу № 1 «Поділ кола на частини» (виконати на 4 окремих колах поділ на 4,
5, 6, 8 частин) |
Опрацювати пп. 3.1-3.2 |
Індивідуальні заняття |
|
|
Історія України |
Повторити тему «Українські землі у
14-16 століттях» |
Повторити тему «Українські землі у
14-16 століттях» |
Математика |
Повторити тему «Розв’язання рівнянь методом заміни змінних», виконати
завдання ЗНО минулих років (на вибір) |
Повторити теми «Ірраціональні рівняння», «Показникові рівняння», виконати завдання ЗНО минулих років (на
вибір) |
ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 11 КЛАСУ
Предмети |
на 4-6 листопада |
на 9-13 листопада |
Інваріантна складова |
|
|
Українська мова |
Вивчити теми: Театральна риторика.
Соціально-побутове красномовство |
Вивчити теми: Промова, її види.
Виступ під час дискусії |
Українська література |
Ю. Яновський. «Майстер корабля»
(сюжет твору) |
Неоромантичні герої «Майстер
корабля» |
Зарубіжна література |
Написати есе «Джакомо Джойс» |
Підготуватися до контрольної роботи |
Іноземна мова (англійська мова) |
Ex.2 p.30 Ex.3 p.32 письмово |
Ex.2 p.34, еx.1 p.37, еx.2 p.37 |
Історія України |
Виконати Практичне завдання 2, с. 45 |
Виконати Практичне завдання 3, с. 45 |
Всесвітня історія |
Опрацювати п. 7, дати відповіді на
запитання – с. 61 |
Опрацювати п. 8, дати відповіді на запитання
– с. 72 |
Математика (алгебра і початки
аналізу та геометрія) |
Алгебра: Вивчити п.4, вик. № 4 (3,
5, 10, 12), вивч. п.5, вик. № 5 (4, 16, 20) Геометрія: Вивчити конспект,
виконати № 8, 50 |
Алгебра: Вивчити п.5, вик. № 5 (4,
16, 20, 12) |
Біологія і екологія |
Опрацювати §§ 17, 18, виконати самостійну роботу, с. 67 |
Повторити §§ 13-18, виконати проект Форми паразитизму
та їх адаптації способу життя» |
Географія |
Опрацювати §8, с. 30, відповідати на запитання на с. 32 |
Опрацювати §9, с. 33. Дослідження: Причини заселення
схилів вулканів. |
Фізика і астрономія |
Вивчити §§ 11, 12 |
Вивчити §§ 13, 14, с. 31 № 1.88, 1.89, 1.108 |
Хімія |
Вивчити § 7. Виконати навчальний проект
«Застосування рідких кристалів» |
Вивчити § 9. Виконати навчальний проект
«Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці» |
Фізична культура |
Підготувати доповідь на тему
«Значення занять фізкультурою та спортом для підтримки розумової
працездатності» |
Повторити правила суддівства у
волейболі. Підготувати доповідь на тему «Розвиток фізичних якостей
волейболіста» |
Захист України |
||
Вибірково-обов’язкові предмети |
|
|
Інформатика |
Опрацювати п. 4.1 |
Опрацювати п. 4.2 |
Технології |
Опрацювати § 7 |
Опрацювати § 8 |
Варіативна складова |
|
|
Готуємось до ЗНО |
Вивчити конспект, виконати тест 22.
Повторити тему «Вектори». Виконати роботу над помилками |
Вивчити конспекти, виконати № 1, 2, 3, 4 |
Креслення |
Опрацювати п. 2.1 – 2.2 |
Опрацювати п. 2.3 – 2.4 |
Розв’язування задач з параметрами |
Повторити методи розв’язування квадратних рівнянь, розв’язати завдання № 34
з ЗНО-2020 |
Повторити алгоритм розв’язування лінійної нерівності. Виконати розв’язання
нерівностей з параметром |
Індивідуальні заняття |
|
|
Історія України |
Повторити тему «Культура України
другої половини. ХІХ - на поч. ХХ ст.» |
Повторити тему «Культура України
другої половини. ХІХ - на поч. ХХ ст.» |
Математика |
Повторити універсальний метод розв’язування ірраціональних нерівностей |
Повторити алгоритм розв’язання степенево-показникової нерівності |
Немає коментарів:
Дописати коментар